خصوصیات رفتاری انسان‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد. یکی از آنها تأثیر انرژی‌های کیهانی هنگام تولد می‌باشد. هر فرد موقع تولد، تحت تأثیر کیهانی سیاره‌ای می‌باشد که با توجه به سیاره، خصوصیات فرد نیز مشترک باآن انرژی است. خیلی خوب است که با دانستن این خصوصیات خود را بهتر بشناسیم و در جهت رفع نقاط ضعف یا تقویت خصوصیت اخلاقی خوب خود بکوشیم.

فروردین

مشخصات کلی متولدين فروردين‌ماه

پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بي‌پرو، زود عکس‌العمل نشان مي‌دهد، لايق و کاردان، عاشق قدرت بي‌صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهي، طرّاح، اهل هيجان، حادثه‌جو، پرتوقّع، رياست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمي‌کند، جوانتر از سنش، شايسته، ماجراجو، روشنفکر،دقيق، اشتباه خود را نمي‌پذيرد، با مديريّت عالي، متنفّر از مداخله ديگران، فعّال و جنجالي، با شهامت، بامطالعه، هوشيار و زرنگ، صاحب عقيده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئوليّت، پرانرژي، اهل کشمکش و ستيز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهي ياغي، بي‌ريا، گاهي خشک و يک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعيف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهي غير واقعي و غير منطقي، هوشمند.

فروردين‌ماه: متولدین مرد

رک و راست، عاشق پيشه، حسود، پرتوقع و رياست طلب، هرگز به گذشته فکر نمي‌کند، رفتار و قيافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر مي‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفي باف بيزار است.

فروردين‌ماه: متولدین زن

او بيش از هر زن ديگري در دنيا مي‌تواند بدون مرد زندگي کند. داراي قابليت‌هاي زيادي است بطوريکه تقريباً از عهده‌ی انجام هر کاري از ندگي تا نخست‌وزيري برمي‌آيد. خوش‌بين است و خواهان داشتن کاري در خارج از منزل مي‌باشد. عصبانيت‌هايش ظاهري و مهربانيش عميق و واقعي مي‌باشد.

***********************************************

  ===>>>  ادامه در ادامه مطلب ===>>>

 


My Golden Site گاهي ,فروردين‌ماه ,خصوصیات ,فروردين‌ماه متولدین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طب سنتی ایرانی فرش ماشینی 700 شانه وکیل خوب تصویرسازی و جلوه های ویژه ی رایانه ای سوله سازی بازرگانی نادر دکـــا چــــــت تین موزیک